مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-20سياسي

آیت الله اعرافی: پاسخگویی به نیازهای جوان امروز نیازمند قیام حوزویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز 29 شهریور در آیین آغاز سال تحصیلی 1403-1402 حوزه های علمیه که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، از حوزه های علمیه به عنوان مهم ترین پایگاه اسلام برابر کج روی ها نام برد و اظهار کرد: جمع آوری و نگهداری علوم قرآن، اسلام، سنت و سیره معصومین(ع) و ثبت آن ها در شرایطی که امکانات کم بوده است و سلاطین تمام امکانات خود را به کار می گرفتند تا این آموزه ها ترویج نشود، آسان نبوده است اما علمای اسلام حلال و حرام خداوند را بدون هیچ تصرفی حفظ کرده و ترویج دادند.

وی از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ورود جدی تر روحانیت به عرصه تبلیغ یاد کرد و گفت: با توجه به تاکید ایشان گروه های جهادی و طلاب در مسیر تبلیغ گام های مؤثرتری برخواهند داشت و مدیریت حوزه نیز طرح جدیدی را تدوین می کند تا بیشتر به موضوع تبلیغ پرداخته شود.

مدیر حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه تبلیغ باید روح برنامه ریزی ها و نظامات حوزه باشد، عنوان کرد: تمام سطوح حوزه باید نسبت به تبلیغ اهتمام داشته باشند همانطور که در گذشته هم از مراجع گرفته تا دیگر سطوح همه به دنبال تبلیغ بودند.

وی تبلیغ در جامعه امروزی را نیازمند شناخت جوان امروزی دانست و گفت: پاسخگویی به نیازهای جوان امروز نیازمند قیام حوزویان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: پاسخگویی به نیازهای جوان امروز نیازمند قیام حوزویان است

آیت الله اعرافی: پاسخگویی به نیازهای جوان امروز نیازمند قیام حوزویان است