مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-09سياسي

جامعه نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هشیار باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: تفکر و عقاید انقلاب اسلامی ایران بر این اساس شکل گرفته که زندگی دنیوی مسیری برای رسیدن به تعالی و دریچه ای برای ساخت زندگی اخروی است.

- امام جمعه شیراز گفت: رهبری طی سال های اخیر اشاره های مستقیمی به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن علیه ملت ایران داشتند؛ از این رو باید جامعه در خصوص این مسائل هشیار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام  لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: تفکر و عقاید انقلاب اسلامی ایران بر این اساس شکل گرفته که زندگی دنیوی مسیری برای رسیدن به تعالی و دریچه ای برای ساخت زندگی اخروی است.

وی اضافه کرد: زمانی که امام نقش محوری خود را در جامعه ایفا می کند پراکندگی در جامعه از بین می رود همان گونه که با ظهور امام زمان (عج) تمام مشکلات جامعه بشری از بین می رود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه ولایت پذیری عامل عزت مسلمانان است، متذکر شد: دین برای هدایت جامعه آمده و نظام مسلمانان نیز بدون حضور امام پراکنده است؛ ازاین رو تمام مسلمان در جهان با امامت به یکدیگر متصل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هشیار باشد

جامعه نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن هشیار باشد