مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24اقتصادي

بزرگ ترین چالش شهرداری تربت حیدریه صفر شدن بانک زمین است


شهردار تربت حیدریه بزرگ ترین چالش شهرداری تربت حیدریه را صفر شدن بانک زمین در این شهر عنوان کرد و گفت: هرچند برای تهاتر در برخی پروژه ها زمین داریم اما بعد از آن با مشکل بانک زمین مواجه هستیم و باید برای آن تدبیری اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، وحید فرخ تبار امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزرگ ترین چالش شهرداری امروز تربت حیدریه فقر در بانک زمین است.

وی تصریح کرد: برای تهاتر در پروژه n2 و 24 متری نفت، زمین رزو داریم اما بعد از آن با مشکل صفر شدن بانک زمین مواجه هستیم و باید برای آن تدبیری اتخاذ شود.

شهرداری تربت حیدریه به راهکارهای این معضل اشاره کرد و افزود: شهرداران قبل معتقد بودند که شهرک ولی عصر عجل الله را کامل تحویل ندادند تاکنون هر چه تلاش کردیم موفق نشدیم البته بده بستانی با شهرسازی داریم و زمین هایی که مدیران قبلی شهرداری غیر قانونی تسویه کردند را باید بروزرسانی کنیم، البته هنر ما باید در مولد سازی باشد تا مدیریت شهری تقویت شود فرخ تبار گفت: از نهضت ملی مسکن 10 درصد هم به شهرداری تعلق می گیرد.

وی اضافه کرد: بودجه امسال شهرداری 522 میلیارد تومان تصویب شده و این بدان معناست که شهرداری باید ماهانه 43 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که تا پایان تیرماه 81 میلیارد تومان آن محقق شده و این 15 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین چالش شهرداری تربت حیدریه صفر شدن بانک زمین است

بزرگ ترین چالش شهرداری تربت حیدریه صفر شدن بانک زمین است