مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-31اقتصادي

اوضاع آشفته زباله های یاسوج و آن هایی که سرمایه گذار بازیافت را فراری دادند


معضل روزانه در شهر یاسوج قابل مشاهده است که تمامی مواد ضایعاتی اعم از پلاستیک و غیره توسط خود کارگران شهرداری جداسازی و به فروش می رسد و یا اینکه دوره گردها شبانه روز زباله های مردم را بر سر هر کوچه و معبر مورد بررسی قرار داده و آنچه را که نیاز کارخانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از پروژه های مهم و حیاتی برای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کارخانه بازیافت این شهر است که سرمایه گذار بومی کار ساخت این پروژه مهم شهری را پذیرفته بود.

شهر یاسوج یکی از شهرهای مرکز استان کشور به شمار می رود که تولید زباله در آن نه تنها از استانداردهای کشوری بلکه از استاندارد جهانی بالاتر است.

از طرف دیگر شهر یاسوج به واسطه قرار گرفتن در میان جنگل های انبوه و همچنین به دلیل گردشگر پذیر بودن در همه فصول سال نسبت به سایر شهرها و مراکز استان های دیگر باید وضعیت بهتری در خصوص ساماندهی زباله های شهری داشته باشد اما از یکی دو دهه گذشته تاکنون همواره مشکلات و حاشیه های فراوانی در خصوص زباله ها و نحوه امها و خود جایگاه دفن زباله وجود داشته است.

به ویژه مردم دهستان دشت روم انتقادات فراوانی از تخلیه زباله ها و مشکلات بهداشتی در این مکان دارند اما موضوع مهمتر به ذخایر و منابع آب برمی گردد که درست محل تخلیه و دفن زباله ها در منطقه دو پشته در دو ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع آشفته زباله های یاسوج و آن هایی که سرمایه گذار بازیافت را فراری دادند

اوضاع آشفته زباله های یاسوج و آن هایی که سرمایه گذار بازیافت را فراری دادند