مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-05اجتماعي

اتوبوس های شهرداری کاشان در 10 مسیر سرویس دهی می کنند


اتوبوس های شهرداری در 10 مسیر شهری وظیفه جابجایی شرکت کنندگان در همایش جاماندگان اربعین حسینی کاشان را بر عهده دارند.

- کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش جاماندگان اربعین در کاشان اظهار داشت: این مراسم صبح روز اربعین در کاشان برگزار می شود.

وی با اشاره به شروع همایش جاماندگان اربعین از ساعت 9 صبح در کاشان ابراز داشت: اتوبوس های شهرداری کاشان در 10 مسیر وظیفه جابجایی شرکت کنندگان در این همایش را بر عهده دارند.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه سرویس دهی این اتوبوس ها از ساعت هشت صبح انجام می شود، تصریح کرد: ایستگاه پایانی تمام این اتوبوس ها محل شروع این همایش در بلوار امام رضا (ع) مقابل فروشگاه یاس است.

وی همچنین از آماده سازی فضای مسیر این همایش توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خبر داد و افزود: اصلاح فضای سبز، نظافت خیابان ها و معابر و تهیه 100 متر بنر از دیگر اقدامات این سازمان برای همایش جاماندگان اربعین حسینی در کاشان بوده است.

محمدپور همچنین با اشاره به نصب دو هزار متر ریسه و پرچم مشکی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان در مسیر همایش جاماندگان اربعین کاشان خاطرنشان کرد: نصب موکب پذیرایی چ نصب پرچم عزای چهار در یک متر از دیگر اقدامات شهرداری کاشان برای هر چه باشکوه تر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های شهرداری کاشان در 10 مسیر سرویس دهی می کنند

اتوبوس های شهرداری کاشان در 10 مسیر سرویس دهی می کنند