مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-09سياسي

مهلت ارسال آثار به سوگواره شبیه خوانی استان یزد تمدید شد


دبیرخانه نخستین سوگواره استانی استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان یزد از تمدید مجدد مهلت ارسال آثار به این سوگواره خبر داد.

- ایسنا/یزد دبیرخانه نخستین سوگواره استانی استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان یزد از تمدید مجدد مهلت ارسال آثار به این سوگواره خبر داد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این سوگواره استانی که با عنوان راوی رزم به میزبانی شهرستان تفت در استان یزد برگزار خواهد شد؛ با توجه به هم زمانی پیاده روی اربعین حسینی و حضور عاشقان سید و سالار شهیدان در این مراسم باشکوه در عراق و حضور نداشتن تعدادی از افراد علاقمندِ شرکت در این رویداد مذهبی هنری، زمان ارسال آثار و همچنین زمان برگزاری سوگواره بنا به درخواست مکرر علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تغییر کرد لذا مهلت ارسال آثار تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 20 مهرماه 1402 تمدید می شود و متقاضیانی که هنوز موفق به ارسال اثر خود نشده اند، می توانند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره از طریق پیام رسان های ایتا و روبیکا با شماره 09903563989 ارسال کنند.

قابل ذکر است؛ این سوگواره در سه بخش و با حضور نوجوانان (12 تا 18) سال و جوانان( 18 تا 30 )سال و در قالب شخصیت های اولیا یا اشقیا و به میزبانی شهرستان تفت برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به سوگواره شبیه خوانی استان یزد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سوگواره شبیه خوانی استان یزد تمدید شد