مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-10سياسي

هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر ابوالفتح زاده ظهر یک شنبه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت ها برای ترویج بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بسیج خواهد شد تا ایثارگران عزیز در بزرگداشت هفته دفاع مقدس مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند، مخصوصاً که هفته دفاع مقدس امسال با ایامی مقارن شده که ما خود را مهیای برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید آذربایجان شرقی در آبان سال جاری می کنیم.

وی گفت: روز چهارم هفته دفاع مقدس یعنی دوشنبه، سوم مهر به نام روز شهیدان، جانبازان، آزادگان؛ صلابت و فخرآفرینی نامگذاری شده که تجلیل و تکریم از خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر محور فعالیت آن روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: برای برگزاری باشکوه برنامه غبارروبی و گلباران مزار شهدا در قالب آیین مهمانی لاله ها برنامه ریزی می شود که این برنامه در تبریز در روز پنجشنبه هفته آینده، سی ام شهریور با محوریت گلزار شهدای وادی رحمت این کلانشهر برگزار می شود و آیین های مشابهی در تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هفته دفاع مقدس فرصت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است