مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-28دانش

مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی هفته آینده ابلاغ می شود


هفته آینده مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی و همچنین چگونگی استفاده دانشجویان از غذا و خوابگاه های دانشجویی ابلاغ می شود.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: هفته آینده مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی و همچنین چگونگی استفاده دانشجویان از غذا و خوابگاه های دانشجویی ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی در هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر اهمیت تبیین سیاست های صندوق رفاه دانشجویان برای معاونان دانشجویی سراسر کشور در این نشست گفت: در روز اول نشست طی برگزاری یک کارگاه، طرحی که در رابطه با تغذیه دانشجویی طراحی شده بود را مورد بحث و برسی قرار دادیم، به طوری که نظرات کلیه معاونین را درباره طرح ارائه شده اخذ کردیم که مد نظر طراحان قرار خواهد گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان به الگوی تامین مالی تغذیه دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: این مهم باید رفاه دانشجویان را تامین کند و با توجه به حساسیت خاصی که در این رابطه وجود دارد، این مسئله که دانشجویان از نظر رفاهی نباید مشکل خاص داشته باشند مدنظرماست و اعتقاد ما این است که هیچ دانشجویی نباید مشکل تهیه غذا در دانشگاه داشته باشد به همین دلیل الگوهایی را طراحی کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی هفته آینده ابلاغ می شود

مبلغ سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی هفته آینده ابلاغ می شود