مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-03اقتصادي

400 دانشجوی نخبه یزدی جذب صنایع استان شدند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به اینکه سال گذشته 100 دانشجوی نخبه یزدی جذب صنایع شدند، گفت: این عدد در سال جاری به 400 دانشجو رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسم العین مجموعه استانداری است.

وی افزود: موضوع اشتغال دغدغه تمام خانواده های ایران و استان یزد و مطالبه مردم عمدتا در زمینه اشتغال است و امروز شاهدیم که در استان یزد نرخ بیکاری کمتر از 9 درصد است و در زمینه اشتغال بانوان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان و نخبگان استانی از مهمترین دغدغه های استاندار یزد است، تصریح کرد: طرح بورسیه تحصیلی نخبگان در صنعت به عنوان طرح پایلوت در استان یزد شروع به کار کرد و امروز این طرح با توجه به موفقیت استان، در کشور در حال اجرایی شدن است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 100 دانشجوی نخبه یزدی جذب صنایع استان شدند که این رقم در سال جاری به 400 نفر رسید، در حالیکه صنایع یزد اعلام آمادگی برای جذب 2هزار دانشجوی نخبه را دارند و این خود بیانگر اقبال صنایع به جذب دانشجویان نخبه در استان است.

شاه حسینی با اشاره به اینکه استان یزد رتبه اول کشوری در حوزه رشد اقتصادی را کسب کرد، عنوان کرد: 473 میلیون دلار آمار صادرات استان یزد از سوی گمرک یزد اعلام شد و ارزش صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دانشجوی نخبه یزدی جذب صنایع استان شدند

400 دانشجوی نخبه یزدی جذب صنایع استان شدند