مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-05اجتماعي

تردد ایمن زائران اربعین اولویت است


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان زنجان گفت: بیشترین درصد ترددهای زائران اربعین از مسیرهای زمینی انجام می شود از این رو ارتقای ایمنی راه ها به ویژه مسیرهای اربعین جزو اولویت های راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ماه ها قبل اقدام به ارتقای ایمنی محورهای استان به ویژه مسیرهای زوار اربعین حسینی کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: در همین راستا 400 کیلومتر خط کشی مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین، تهیه و نصب سه کیلومتر روشنایی در تقاطع بیجار، آزادراه زنجان-تبریز، پایش و نگهداری بستر روشنایی محورهای منتهی به مرزهای خروجی ، تهیه و نصب نیوجرسی به طول دو کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت 163 کیلومتر در مسیر زائرین و بیش از 2هزار و 500 کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی انجام شده است.

وی با اشاره به تسهیل در تردد زائران اربعین گفت: به منظور جابه جایی زائران اربعین حسینی از همه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان استفاده شده و همچنین پیش بینی و هماهنگی های لازم با سازمان ها و ارگان ها و بخش خصوصی صورت گرفته تا در صورت نیاز از ناوگان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد ایمن زائران اربعین اولویت است

تردد ایمن زائران اربعین اولویت است