مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-27اقتصادي

38 هزار میلیارد تومان اجرای طرح هادی در استان اردبیل طی هفته دولت


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه 38 هزار میلیارد تومان طرح هادی در هفته دولت افتتاح و اجرا میشود، گفت: سند تک برگی رایگان برای روستاییان صادر میشود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ضمن اشاره به اینکه 38 هزار میلیارد تومان طرح هادی در هفته دولت افتتاح و اجرا میشود، گفت: سند تک برگی رایگان برای روستاییان صادر میشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد کیخسروی 5 شهریور در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در محل اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری پروژه های طرح هادی به ارزش 38 هزار میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری میرسد، افزود: زیرسازی معابر روستایی انجام و با تکمیل پروژه های عمرانی تحویل هم استانی خواهد شد.

وی تاریخ تدوین طرح هادی را در روستاها بیش از ده سال خواند و با تأکید بر اینکه از یک هزار و 859 روستای استان طرح هادی یک هزار و 132 روستا تنظیم شده است، گفت: روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی می باشد و در بیش از 500 روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.

کیخسروی اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور جزو رویش های انقلاب است و وظایفش از ساخت مسکن محرومین تا فعالیت های عمرانی داخل مرز و برون مرزی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار میلیارد تومان اجرای طرح هادی در استان اردبیل طی هفته دولت

38 هزار میلیارد تومان اجرای طرح هادی در استان اردبیل طی هفته دولت