مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-20سياسي

دستگاه های استان قم در رفع مشکل مسکن نیازمندان مشارکت کنند


امام جمعه قم از ادارات، نهادها و دستگاه های استان قم خواست که با بهره مندی از امکانات خود و تعامل و هم افزایی با کمیته امداد، بار سنگین مسکن را از دوش نیازمندان بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به کارویژه ها و آمایش های استانی در منظومه طرح های حوزه گفت: با50 نهاد تفاهم نامه امضا شد که با 10 نهاد به توافق برنامه 5 ساله رسیدیم و کمیته امداد هم یکی از این نهادهاست.

وی با تبریک انتصاب حجه الاسلام والمسلمین محمدطه مهری به سِمت مدیرکلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: امیدوارم با انتصاب حضرتعالی، شاهد رسیدگی مضاعف به نیازمندان و پیگیریهای بیشتر در اجرای تفاهم نامه های امضاء شده با حوزه علمیه باشیم.

اعرافی با تأکید بر اینکه قم در پشتیبانی فکری و تربیتی کشور نقش آفرین است تصریح کرد: در این تفاهم نامه، مطالعات عمیق پژوهشی و تربیت نیرو برای نهادها و سازمان ها در کنار تعامل های میدانی و عملیات اجرایی پیش بینی شده است که برای این برنامه باید گام های اساسی برداشته شود.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، 10 طرح تبلیغی کلان توسعه یافته حوزه علمیه در شبکه های مختلف تبلیغی را خاطرنشان و اظهار کرد: کمیته امداد هم با رویکرد جهاد تبیین و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های استان قم در رفع مشکل مسکن نیازمندان مشارکت کنند

دستگاه های استان قم در رفع مشکل مسکن نیازمندان مشارکت کنند