مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-13اجتماعي

اسکان زائران عراقی امام رضا(ع) در موکب رضوی لاله آباد


مسؤول موکب رضوی لاله آباد بابل با بیان اینکه مردم روستاهای بخش لاله آباد به صورت داوطلب منازل خود را برای اسکان در اختیار موکب قرار می دهند، - سید احمد محمودتبار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار کرد: موکب رضوی بخش لاله آباد با حدود 70 خادم اصلی و افتخاری در هفتمین سال فعالیت متوالی خود در دو بخش پذیرایی و اسکان از زائران مسیر برگشت اربعین امام حسین (ع) و زائرین مسیر امام رضا (ع) مشغول به فعالیت است.

وی با بیان اینکه این موکب پذیرایی و اسکان را در برنامه خود دارد، گفت: کلیه امکانات سخت افزاری موکب از جمله اسپیس، موکت، ظروف و سماور و.

از محل خودیاری اعضای هیأت امنا، خادمین و کمک های مردمی تهیه شده و از نظر امکانات سخت افزاری کمبودی نداریم.

  مسؤول موکب رضوی بخش لاله آباد اضافه کرد: ایده تشکیل این موکب در پیاده روی اربعین به ذهن دوستان ما رسید تا از زائران عراقی در اینجا پذیرایی شود، برپایی این موکب از روز قبل  اربعین تا روز شهادت امام رضا به صورت شبانه روزی همراه با چای و شربت و شیرینی و اطعام برپا می شود.

وی با اشاره به اسکان مسافران و زائران در خانه های روستاهای بخش، اظهار کرد: مردم روستاهای بخش لاله آباد به صورت داوطلب منازل خود را برای اسکان در اختیار موکب قرار می دهند، در این چند سال به صورت میانگین تا 50 خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان زائران عراقی امام رضا(ع) در موکب رضوی لاله آباد

اسکان زائران عراقی امام رضا(ع) در موکب رضوی لاله آباد