مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-17اجتماعي

برگزاری جشن شکوفه ها در 29 شهریور با حضور والدین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه «صبح بخیر ایران»، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی یک اتفاق بزرگ است.

- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چهارشنبه 29 شهریور، روز جشن شکوفه هاست، گفت: از معلمان ابتدایی می خواهم، بچه ها را درگیر رونویسی بدون فکر نکنند؛ چرا که هیچ پیشرفتی ایجاد نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح بخیر ایران ، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی یک اتفاق بزرگ است.

16 میلیون دانش آموز، یک میلیون فرهنگی و 32 میلیون خانواده و در مجموع حدود 50 میلیون ایرانی در این رویداد بزرگ سهیم می شوند.

وی با بیان اینکه چهارشنبه 29 شهریور، روز جشن شکوفه هاست، گفت: دانش آموز کلاس اولی برای اولین بار در نهاد بزرگی به نام مدرسه به صورت مستقل حضور پیدا می کند؛ این فضا در ابتدا یک فضای مبهمی برای کلاس اولی است و تا به شناخت برسد، نگرانی دارد.

به همین دلیل از خانواده ها درخواست دارم قبل از سال تحصیلی، به همراه فرزندشان به مدرسه گردی بروند و تمام بخش های مدرسه را ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن شکوفه ها در 29 شهریور با حضور والدین

برگزاری جشن شکوفه ها در 29 شهریور با حضور والدین