مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-15سياسي

صنعا: گفت وگوها با عربستان به عنوان رییس ائتلاف عربی ادامه دارد


یک رهبر گروه «انصارالله» یمن پنج شنبه تاکید کرد: گفت وگوها با عربستان به این دلیل که این کشور رهبر ائتلاف عربی است و تصمیم توقف عملیات نظامی در دستان آن است، - یک رهبر گروه انصارالله یمن پنج شنبه تاکید کرد: گفت وگوها با عربستان به این دلیل که این کشور رهبر ائتلاف عربی است و تصمیم توقف عملیات نظامی در دستان آن است، ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، ادامه گفت وگو با عربستان تحت نظارت عمان را تایید کرد.

الحوثی افزود: امیدواریم بحث جدی به نفع دو ملت صورت گیرد و بر چالش ها فائق آید.

الحوثی، یکی از اعضای شورای عالی سیاسی که توسط گروه انصارالله تشکیل شده است، در وب سایت X (توییتر سابق) گفت: همانطور که در چشم انداز راه حل جامع گفتیم، گفت وگو فقط با ائتلاف متجاوز [اشاره به ائتلاف عربی] با توجه به اینکه تصمیم تجاوز و محاصره و توقف آن در دست این ائتلاف است ، ممکن می شود.

این اظهارات دال بر آن است که این گروه همچنان عربستان را به عنوان میانجی در نظر نمی گیرد بلکه آن را طرف اصلی در درگیری می داند.

الحوثی افزود: گفت وگوها با عربستان به عنوان رهبر ائتلاف و میان صنعا با میانجیگری عمان برای دستیابی به راه حلی برای مسائل مطرح شده در پرونده بشردوستانه ادامه دارد که در پرداخت حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: گفت وگوها با عربستان به عنوان رییس ائتلاف عربی ادامه دارد

صنعا: گفت وگوها با عربستان به عنوان رییس ائتلاف عربی ادامه دارد