مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-25سياسي

7 مدرسه به مناسبت هفته دولت در پرند افتتاح می شود


مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی 7 مدرسه با بیش از 107 کلاس آموزشی در پرند در هفته جاری بهره برداری و در ایام هفته دولت برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان و برای دانش آموزان پرندی تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پرند که در مصلی نماز جمعه شهر پرند برگزار شده بود گزارشی از عملکرد یکساله شرکت عمران را ارائه داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر به فضای آموزشی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی 7 مدرسه با بیش از 107 کلاس آموزشی در پرند در هفته جاری بهره برداری و در ایام هفته دولت برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش شهرستان و برای دانش آموزان پرندی تحویل خواهد شد.

وی در خصوص پروژه مترو پرند نیز گفت: با توجه به توافقات انجام شده 750 میلیارد تومان در سال گذشته به این پروژه تزریق شد و سرعت اجرای پروژه افزایش یافت و به زودی در شهریورماه شاهد افتتاح مترو پرند خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به نیاز مردم به  توسعه مراکز درمانی از ساخت 4 مرکز درمانی و اورژانس در فازهای 4، 5 و 6 خبر داد و افزود: 3 مرکز درمانی تا پایان سال در این شهر به بهره برداری می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مدرسه به مناسبت هفته دولت در پرند افتتاح می شود

7 مدرسه به مناسبت هفته دولت در پرند افتتاح می شود