مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-26اجتماعي

مشمولان غایب، امکان سفر زیارت اربعین را ندارند


رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان غایبی که وضعیت نظام وظیفه آنان مشخص نیست، نمی توانند به سفر اربعین بروند.

- نعمت اله طاهرپور رییس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به منظور ارائه بهتر خدمات به زوار اربعین حسینی، ثبت گذر زیارتی به صورت 24 ساعته انجام می گیرد تا بتوانیم گذرنامه ها را هرچه سریع تر به دست متقاضیان برسانیم.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه اربعین و تجمیع کلیه خدمات مرتبط افزود: در بحث گذرنامه زیارتی سازوکاری اندیشیده شده تا کسانی که از تاریخ 29 مرداد ماه 1402 نسبت به ثبت درخواست گذرنامه در محل قرارگاه اربعین واقع در خیابان رودکی اقدام کرده اند، بتوانند پس از 48 ساعت به اداره پست مرکزی خیابان نشاط مراجعه و گذر خود را دریافت کنند.

طاهرپور در خصوص نحوه عزیمت مشمولان نظام وظیفه به سفر زیارتی اربعین حسینی گفت: در این رابطه مشمولان به 3 دسته تقسیم می شوند، آن دسته از مشمولان که در حال گذراندن دوره خدمت خود هستند با موافقت فرمانده یگان و اخذ مجوز از مبادی مربوطه می توانند به این سفر تشرف پیدا کنند، مشمولان غیرغایب هم که یا مشغول به تحصیل هستند و یا مشمول موارد قانونی دیگر هستند با هماهنگی معاونت وظیفه عمومی می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان غایب، امکان سفر زیارت اربعین را ندارند

مشمولان غایب، امکان سفر زیارت اربعین را ندارند