مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-02اقتصادي

پرداخت ودیعه مسکن به مستاجرین زنجانی تسریع می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین مالی مستاجرین (ودیعه مسکن) در استان تاکید کرد و گفت: روسای بانک های استان با همکاری دبیر کارگروه مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در سومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: دستور العمل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به استانها ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: در راستای اجرایی سازی بند نخست مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن در اردیبهشت ماه سال جاری و مصوبات جلسه و با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه های مشاور املاک و تسریع در اجرای ماده قانون مالیات های مستقیم (مالیات بر خانه های خالی)، تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به استانها ابلاغ شده است.

   وی افزود: تاکنون سه جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات ذیل شورای مسکن به ریاست استاندار و دبیری مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ودیعه مسکن به مستاجرین زنجانی تسریع می شود

پرداخت ودیعه مسکن به مستاجرین زنجانی تسریع می شود