مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-24سياسي

آغاز هفته دولت با گلباران قبور شهدای کرمان


در نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار شهدای کرمان و گلباران قبور مطهر شهیدان بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رییس کل دادگستری استان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری استان صبح امروز پنجشنبه 2 شهریور ماه در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و نخستین روز از هفته دولت را با تبرک و تیمُّن به یاد و نام شهدا آغاز کردند.

در ادامه مدیران ارشد استان در جوار گلزار شهدای کرمان و زیر خیمه اباعبدالله الحسین علیه السلام گرد هم آمده و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، این هفته را فرصتی دانست که دولتمردان عملکرد خود را در خدمت به مردم ارائه دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ایشان در مدت کوتاه دولت خود، جریان سازی قوی خدمت را به تصویر کشاندند و به شدت مراقب بودند که تمام خدمات و رفتار دولت در محضر خداست.

رتبه 16 کرمان در فضای کسب و کار محمدمهدی استاندار کرمان نیز هفته دولت را فرصتی برای بازخوانی عملکرد یک ساله دولت و گزارش مدیران به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته دولت با گلباران قبور شهدای کرمان

آغاز هفته دولت با گلباران قبور شهدای کرمان