مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28فناوري

مردم زنجان تا اردیبهشت سال آینده از فیبرنوری بهره مند می شوند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری مسئولان شهر زنجان، تا اردیبهشت سال آینده مراحل تکمیل شبکه فیبر نوری به اتمام رسیده و برای زنجانی ها امکان استفاده از اینترنت پرسرعت فراهم می شود.

- ایسنا/زنجان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری مسئولان شهر زنجان، تا اردیبهشت سال آینده مراحل تکمیل شبکه فیبر نوری به اتمام رسیده و برای زنجانی ها امکان استفاده از اینترنت پرسرعت فراهم می شود.

عیسی زارع پور عصر امروز (6 شهریورماه) در حاشیه افتتاح پروژه FTTX در زنجان به مناسبت هفته دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم و ملی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دنبال می کند طرح ملی فیبر نوری است و در این راستا برنامه ریزی شده است همه ساختمان های کشور به فیبر نوری متصل شوند.

وی افزود: در پروژه فیبر نوری هدف این است که اینترنت پرسرعت و باکیفیت در اختیار مردم قرار گیرد؛ باید پذیرفت دیگر تکنولوژی های قدیمی پاسخگو نیست و این فناوری تا 1000 مگابیت بر ثانیه و در آینده حتی چند هزار مگابیت بر ثانیه را تحت پوشش قرار می دهد.

این مسئول تصریح کرد: در 1200 شهر اپراتور دوم مشخص و در 400 شهر نیز توافقات نهایی انجام شده است؛ برای این کار در حال حاضر 7 اپراتور ملی فعال است که در استان زنجان با شرکت آسیاتک قرارداد منعقد شده و از امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زنجان تا اردیبهشت سال آینده از فیبرنوری بهره مند می شوند

مردم زنجان تا اردیبهشت سال آینده از فیبرنوری بهره مند می شوند