مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-11اجتماعي

اعلام تولیدی های مجاز فرم مدارس در خوزستان/ ممنوعیت تغییر رنگ و فرم


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ممنوعیت تغییر رنگ و فرم لباس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ممنوعیت تغییر رنگ و فرم لباس دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.

مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص نحوه تهیه پوشاک دانش آموزان اظهار کرد: تصمیم گیری درباره لباس فرم با انجمن اولیا و مربیان و شواری مدرسه است؛ به مدارس اعلام شده که تغییر رنگ و فرم لباس ممنوع است و در این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.

وی ادامه داد: تولیدی های مجاز دوخت لباس از سوی سازمان صنعت و معدن معرفی شده اند بنابراین مدیران مدارس اجازه امضای تفاهم نامه با دیگر تولیدی ها را ندارند.

همچنین مدیران مدارس ناظر اجرای تفاهم نامه بین نماینده انجمن با تولیدی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نرخ پوشاک مدارس تعیین شده است، عنوان کرد: هر تولیدی که نرخ نامه را رعایت نکند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

حمیدی نژاد افزود: برای رفاه حال والدین، دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته خود حتی اگر رنگ و فرم آن با مدرسه یکسان نباشد به شرط تایید حجاب و پوشش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تولیدی های مجاز فرم مدارس در خوزستان/ ممنوعیت تغییر رنگ و فرم

اعلام تولیدی های مجاز فرم مدارس در خوزستان/ ممنوعیت تغییر رنگ و فرم