مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:052023-08-26فرهنگي

آیین افتتاحیه تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان برگزار شد


آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور مسئولین ورزش کشوری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرم عصر شنبه در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره تو بین المللی ایران - آذربایجان در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز با بیان اینکه میزبانی شما عزیزان باعث افتخار ماست، افزود: از اینکه دعوت ما رو پذیرفته و با حضور خود ما را مفتخر نموده اید قدردانی و تشکر می نمایم.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان داشت: امروزه ورزش به عنوان یکی از فراگیرترین پدیده های جهان، بخش قابل توجهی از زندگی اجتماعی مردم را در برگرفته و از این رو نقش مهمی در هویت سازی فردی، توسعه ی روابط انسانی و تحکیم انسجام اجتماعی دارد.

خرم اضافه کرد: فضاها و فعالیت ها در حوزه ورزش همگانی و حرفه ای علاوه بر تأمین سلامت جسمانی، زمینه ی شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان را فراهم می سازد و انجام هرگونه هزینه در این حوزه یک سرمایه گذاری چندوجهی و بلندمدت برای رشد و توسعه جوامع است.

وی با اشاره به اینکه ورزش زبان مشترکی است، یادآور شد: فارغ از همه مرزهای جغرافیایی، همه انسان ها را به یکدیگر پیوند داده و تأثیر غیرقابل انکاری در ترویج صلح، دوستی و هم زیستی مسالمت آمیز میان ملت ها ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان برگزار شد

آیین افتتاحیه تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان برگزار شد