مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-31اجتماعي

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران


همه مردم در تلاش هستند تا خود را به کنگره عظیم اربعین برسانند تا در کربلا عاشورایی دیگر به پا کنند، اینجا تشنگی، خستگی و گرسنگی بی معناست چرا که عشق حسین سبب شده زوار عاشقانه سختی سفر را با یک یا حسین فراموش کنند.

- خبرگزاری فارس_ ایلام؛ کبری هواسی: در آستانه اربعین حسینی مرز مهران شلوغ ترین روزهای خود را تجربه کرده و موج جمعیت از استان های کشور برای سفر به کربلای معلی وارد این شهر مرزی شده است.

خاک مهران یادآور بوی عطر شهیدان بوده و هست و در این برهه از زمان، مهران، پر آوازه تر از همیشه قدمگاه زائران سرور و سالار شهیدان است.

این روزها بزرگ ترین راهپیمایی جهان در حال انجام است و در این راهپیمایی خیلی ها عاشقانه و داوطلبانه در تلاش هستند تا به زوار خدمت کنند حتی با یک لیوان چای.

رویداد بزرگ اربعین لحظه به لحظه درس است و نشان دادن؛ جهانیان نمی خواهند بدانند، یا خود را به نداستن میزنند؛ فقط ارادت و عشق به آقا اباعبدالله است که زن و مرد و پیر و جوان و کودک را به این سفر می کشاند.

مگر جز محبت به معشوق چه چیزی می تواند تحمل خستگی، گرما و سختی های مسیر دلدادگی به حسین را آسان کند.

مهران دیگر جای سوزن انداختن در آن نیست چرا که دلدادگان و عاشقان حسینی در تلاش هستند تا خود را به کربلا برسانند به گونه ای که خیلی از کشورهای اروپایی و آف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران

از انتظار برای وصال عشاق تا خدمت رسانی سپاه به زائران