مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-29سياسي

رزن «شهر دوستدار خانواده» می شود


فرماندار رزن با اشاره به اعزام 100 مبلغ به روستاها، اجرای طرح استحکام بخشی خانواده و آغاز به کار طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده گفت: به دنبال اجرای طرح «رزن، - همدان- فرماندار رزن با اشاره به اعزام 100 مبلغ به روستاها، اجرای طرح استحکام بخشی خانواده و آغاز به کار طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده گفت: به دنبال اجرای طرح رزن، شهر دوستدار خانواده هستیم.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در طرح های حوزه جمعیت و خانواده در شهرستان رزن اقدامات خوبی به انجام رسیده است، اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد، خودکشی، طرح حمایت از جوانی جمعیت در 20 نقطه شهری و 80 نقطه روستایی با جدیت پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح رزن، شهر دوستدار خانواده هستیم، به اعزام 100 مبلغ و مبلغه به روستاهای شهرستان رزن، اجرای طرح آمایش و استحکام بخشی خانواده طی یک دوره 5 ماهه و آغاز به کار طرح تسهیلگری جمعیت و خانواده در دو نقطه روستایی این شهرستان سخن گفت.

فرماندار رزن به پروژه ها و برنامه هایی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان رزن اشاره کرد، اظهار کرد: مردمی سازی و تقویت زمینه های مشارکت مردم در حوزه های سیاست، اقتصاد و فرهنگ با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزن «شهر دوستدار خانواده» می شود

رزن «شهر دوستدار خانواده» می شود