مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-19سياسي

حل بسیاری از مشکلات مردم در گروی جرات و جسارت مسئولان در تصمیم گیری است


رفع بسیاری از گره ها و مشکلات مردم به جسارت و خلاقیت مدیران بستگی دارد، از این رو مدیران باید احتیاط را کنار بگذارند و جرأت تصمیم گیری خود را افزایش داده و ضمن پذیرش مشکلات با جسارت و شهامت معضلات را پیگیری و حل کنند.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: رفع بسیاری از گره ها و مشکلات مردم به جسارت و خلاقیت مدیران بستگی دارد، از این رو مدیران باید احتیاط را کنار بگذارند و جرأت تصمیم گیری خود را افزایش داده و ضمن پذیرش مشکلات با جسارت و شهامت معضلات را پیگیری و حل کنند.

ابوالفض فرحبخش 28 شهریورماه در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد شهرستان زرند اظهار کرد: بایستی سازمان های مردم نهاد در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مطالبه گری مبتنی بر قانون فعال تر شوند.

وی ادامه داد: سمن ها همچنین می توانند به نهادینه کردن مسئولیت پذیری در جامعه کمک کنند و از این طریق می توان پاسخگویی مسئولین را افزایش داد و بسیاری از مشکلات را حل کرد.

این مقام قضایی یادآور شد: در دوران تحول قوه قضاییه یکی از مهم ترین برنامه ها تقویت ارتباط نزدیک با جامعه، به ویژه نخبگان و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت مطالبه گری در بین افراد جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بسیاری از مشکلات مردم در گروی جرات و جسارت مسئولان در تصمیم گیری است

حل بسیاری از مشکلات مردم در گروی جرات و جسارت مسئولان در تصمیم گیری است