مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-13حوادث

حریق در ساختمان نیمه کاره/ تانکر گازوییل شعله ور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: - سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: ساعت 9:55 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی در حال ساخت به آدرس خیابان شریعتی، خیابان مرودشت به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی افزود: در پی این اعلام سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل در مدت زمان سه دقیقه به محل اعزام می شوند و پس از حضور در محل مشاهده می کنند در طبقه 5_ این ساختمان تانکر حدودا 11 هزار لیتری گازوییل که البته بخش زیادی از آن خالی بوده است پس از جوشکاری و برشکاری کارگران در اطراف آن دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیرو های آتش نشانی حاضر در محل، پس از حریق این تانکر، تمام لوازم قابل اشتعال موجود در این طبقه نیز دچار حریق شده و شعله های آتش در حال گسترش به طبقات بالایی بود که با تلاش آتش نشانان از حریق بیشتر جلوگیری به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در ساختمان نیمه کاره/ تانکر گازوییل شعله ور شد

حریق در ساختمان نیمه کاره/ تانکر گازوییل شعله ور شد