مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 00:052023-09-04سياسي

رسولی نژاد: در وزارت صمت فردی مشاور وزیر است که یک روز سابقه کار صنعت ندارد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به انتصابات سفارشی در وزارت صمت گفت: در وزارت صمت فردی مشاور وزیر است که یک روز سابقه کار صنعت ندارد.

- سید احمد رسولی نژاد نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس در مورد تأثیر واردات خودروهای کارکرده بر تنظیم بازار گفت : یکی از اولویت های کمیسیون صنایع و معادن ، موضوع ساماندهی خودرو در کشور است .

وی افزود: ندادن پاسخ مثبت خودروساز ها به حسن اعتماد مردم و وجود فساد در پیکره خودروسازی داخلی، ضعف مدیریت و نبود مدیران توانمند و تجربه ناکافی در عرصه خودروسازی و مداخلات مافیای خودرو و همچنین تأثیر عملکرد قطعه سازان بر شرکت های خودرو ساز، باعث شده شرکت های خودروساز بدون وجود رقیب در بازار ، خودرو را با اقل کیفیت ، به دست مصرف کننده برسانند.

بنابراین واردات خودرو می تواند بر ارتقای کیفیت خودروی داخلی و کاهش قیمت ها تأثیر مثبتی داشته باشد .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : شورای رقابت در اظهاراتی غیر کارشناسانه، برای کنترل زیان انباشته کارخانه های خودروساز و جلوگیری از ورشکستگی آنها تا 70 درصد قیمت خوروها را افزایش داد که با ورود مجلس شورای اسلامی و دولت، شورای رقابت از افزایش قیمت ها، عقب نشینی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی نژاد: در وزارت صمت فردی مشاور وزیر است که یک روز سابقه کار صنعت ندارد

رسولی نژاد: در وزارت صمت فردی مشاور وزیر است که یک روز سابقه کار صنعت ندارد