مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-13اجتماعي

2000 معلم جدید به آموزش و پرورش کرمانشاه ملحق می شوند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال دو هزار معلم جدید به آموزش و پرورش استان ملحق می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امسال دو هزار معلم جدید به آموزش و پرورش استان ملحق می شوند.

فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید قریب دو هزار معلم استخدامی جدید به بدنه دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه خواهند شد، گفت: در تلاشیم تا با تسریع فرآیند ارزیابی و توانمندسازی این معلم ها، همه آنها از ابتدای سال تحصیلی جدید راهی کلاس های درس شوند.

یاوری اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در استان تاکید دارد که معلمی باید سر کلاس درس حاضر شود که توانایی های ویژه معلمی را داشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پاسخ به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید با کمبود معلم در استان مواجه نیستیم، توضیح داد: کمبود معلم غیرقابل جبران در مدارس استان نداریم و تلاش می کنیم با سازماندهی خوب معلم ها و بهره گیری از ظرفیت معلمان حق التدریس و نیز اضافه کاری معلم ها، هیچ کلاس درسی اول مهر ماه در استان بی معلم و هیچ معلمی بی کلاس نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 معلم جدید به آموزش و پرورش کرمانشاه ملحق می شوند

2000 معلم جدید به آموزش و پرورش کرمانشاه ملحق می شوند