مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-18سياسي

نماز جمعه تریبون عدالت خواهی و محل انتقال مطالبات مردم است


امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه نماز جمعه تریبون عدالت خواهی و محلی برای انتقال مطالبات و حرف مردم به مسئولان است، گفت: اگر این مطالبات به حق از این تریبون بیان نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش جوکار با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه زیرساختی در این بخش وجود دارد، اظهار کرد: باید مسئولان نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های موجود در این عرصه توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جابجایی ائمه جمعه یک امر طبیعی است، یادآور شد: این تریبون، امانتی در دستان ماست همانند مسئولیت هایی که در اختیار مسئولان است و باید به درستی از آن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه در نظام مقدس اسلامی مردم و رفع مشکلات و تأمین مصالح آنها اصل است افزود: برگزاری میزهای خدمت، ابزاری برای خدمت به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه فارغ از اختلاف نظرها و سلایقی که داریم همه ما مردم این کشور هستیم و باید وحدت خود را حفظ کنیم اظهار کرد: تریبون نماز جمعه نیز در کنار مسئولین به دنبال حل مشکلات مردم است و اگر نقدی در این تریبون مطرح می شود، نقد همراه با اعتماد و مطالبه منطقی و عقلانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه تریبون عدالت خواهی و محل انتقال مطالبات مردم است

نماز جمعه تریبون عدالت خواهی و محل انتقال مطالبات مردم است