مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-25سياسي

دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی بیشتر تلاش کند


امام جمعه همدان یکی از اقدامات خوب دولت را تسهیل صدور مجوز کسب و کار، تقویت نظام مالیاتی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی دانست و گفت: دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی بیشتر تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه در هفته دولت یاد امام بزرگوار و شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی را گرامی می داریم اظهار کرد: دو سال از دوران مسئولیت دولت سیزدهم می گذرد که از مهمترین نقاط قوت آن می توان به مردمی بودن آن، سفرهای استانی، تحرک، رشد اقتصادی چهار درصد در سال 1400 و 1401، افزایش سرمایه گذاری در عرصه های مختلف صنعتی، کاهش رشد نقدینگی و رشد صادرات اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها به بخش هایی که در کشور رشد کرده باید ویژه بپردازند افزود: یکی از اقدامات خوب دولت تسهیل صدور مجوز کسب و کار، تقویت نظام مالیاتی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی است که در استان ما هم به وقوع پیوسته است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات خوب دولت در حوزه رفع تنش های آبی صورت گرفته و در استان ما بالغ بر 1000 میلیارد برای انتقال آب هزینه شد که در اسرع وقت باید به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی بیشتر تلاش کند

دولت در کنترل قیمت کالاهای اساسی بیشتر تلاش کند