مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-12اجتماعي

اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان در مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش را از دستاوردهای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران «مانا» برشمرد.

- ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش را از دستاوردهای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران مانا برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبا بریمانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) موجب پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های فردی و اجتماعی در بین نوجوانان می شود، گفت: طرح مانا با هدف غنی سازی اوقات فراغت، اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کار گروهی و همچنین افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی ویژه نوجوانان گروه سنی 13 تا 18 طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 1401 بیش از 200 تسهیلگر آموزش دیده و متخصص در طرح مانا استان مازندران فعالیت کرده اند، افزود: در طول سه سال اجرای برنامه بیش از شش هزار نفر از نوجوانان دختر و پسر در مناطق حاشیه، آسیب خیز، کم برخوردار و روستایی استان از مزایای این طرح برخوردار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان اجرای بیش از 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان تحت پوشش بهزیستی مازندران را از دستاوردهای طرح مانا برشمرد و تصریح کرد: این نوجوانان از حمایت های مادی و معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان در مازندران

اجرای 500 پروژه اجتماع محور توسط نوجوانان در مازندران