مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-04سياسي

برنامه ریزی جدی کرمانی ها برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و کرمان برنامه ریزی برای جاماندگان اربعین را یک امر جدی خواند و گفت: تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده تا اتفاقات خوبی در این راستا رقم بخورد.

- حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه های خود برای ایام اربعین حسینی گفت: هماهنگی و تسهیلگری موکب هایی که راهی کربلا هستند از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و دو فضای موکبی نیز در مرز خوزستان و مهران خواهیم داشت که به انجام کار فرهنگی تبلیغی با گفتمان حاج قاسم می پردازند.

وی در ادامه به اعزام مبلغین به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: اعزام مبلغ به مرزها و همچنین حضور آنان در میان کاروان هایی که در حال حرکت هستند را نیز در دستور کار خواهیم داشت.

حجت الاسلام حقانی همچنین اعلام داشت: برخی از شهرهای ما میزبان زائرین شهرهای عبوری هستند که با راه اندازی موکب و ایستگاه های صلواتی جدید در صدد پذیرایی از این زائرین هستیم.

وی برنامه ریزی برای جاماندگان را یک امر جدی خواند و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای پیاده روی جاماندگان از برنامه های جدی ماست و تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده تا اتفاقات خوبی در این راستا رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جدی کرمانی ها برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین

برنامه ریزی جدی کرمانی ها برای برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین