مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-02فرهنگي

«بینات» روانه بازار نشر شد/آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم


کتاب «بینات» شامل آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم نوشته مهدی یعقوبی رافی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب بینات شامل آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم نوشته مهدی یعقوبی رافی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب بینات شامل آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم نوشته مهدی یعقوبی رافی به تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب با توجه به رسم الخط و لهجه عربی تدیون شده است و تلاش نویسنده بر این بوده، تمامی سطوح سِنّی دانشگاهی و علمی و تحصیلی بتوانند از این کتاب بهره ببرند و مطالب کتاب از غنای علمی و کاربردی برخوردار باشد.

در کتاب بینات علاوه بر مهیا کردن زمینه تسلط به روان خوانی، آمادگی خواننده جهت ورود به مباحث تجوید قرآن کریم را ایجاد کرده و با قرار دادن جز سی ام قرآن کریم در انتهای کتاب، آموزش را تسهیل و قابل استفاده در هر مکانی می کند.

در این کتاب تلاش شده که علاوه بر تمرین های فراوان، نکات کاربردی لازم مورد توجه قرار گیرد که در ضمن ارزشیابی های مناسب در پایان برخی دروس مسیر آموزش را هموارتر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بینات» روانه بازار نشر شد/آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم

«بینات» روانه بازار نشر شد/آموزش کاربردی روخوانی قرآن کریم