مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-20اقتصادي

چگونه می توان پروژه متروی اهواز را تامین مالی کرد؟


در جلسه امروز شورای شهر اهواز، موضوع خرید اوراق مشارکت قطار شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی ارائه و اعضا با طرح این نکته که مترو یک پروژه 17 ساله معطل مانده است، - ایسنا/خوزستان در جلسه امروز شورای شهر اهواز، موضوع خرید اوراق مشارکت قطار شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی ارائه و اعضا با طرح این نکته که مترو یک پروژه 17 ساله معطل مانده است، راه های تامین مالی و دسترسی به اوراق مشارکت را بررسی کردند.

حمید دغاغله رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز در یکصد و سی امین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (29 شهریورماه) برگزار شد، در خصوص موضوع خرید اوراق مشارکت قطار شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: اوراق مشارکت یکی از مزایایی است که همه شهرها به ویژه کلانشهرها در حال استفاده از آن هستند و هر کدام از شهرها تاکنون چند هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شاید دریافت اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس صرفه اقتصادی نداشته باشد اما برای قطار شهری صددرصد صرفه اقتصادی دارد.

رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای شهر اهواز گفت: از ارگان های مختلف چند هزار میلیارد تومان مطالبه داریم که می توانیم این مبالغ را در قالب تهاتر با دولت دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان پروژه متروی اهواز را تامین مالی کرد؟

چگونه می توان پروژه متروی اهواز را تامین مالی کرد؟