مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-29سياسي

اسلامی برای رونمایی از برخی پروژه های فناورانه و عمرانی به آذربایجان شرقی سفر کرد


همزمان با هفته دولت ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور رونمایی و بهره برداری از برخی پروژه های فناورانه و عمرانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

- همزمان با هفته دولت ، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور رونمایی و بهره برداری از برخی پروژه های فناورانه و عمرانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ششمین روز از هفته دولت (سه شنبه، 7 شهریورماه) معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور رونمایی از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز و نیز بهره برداری از فاز نخست مخزن 100 هزار مترمکعبی کلانشهر تبریز به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

پیش از ظهر امروز (سه شنبه ،7 شهریورماه) با حضور محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، سیدپژمان شیرمردی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای و نیز مسئولان استانی و محلی، آیین رونمایی و بهره برداری از سامانه پرتودهی خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت 100 تن در روز در شهرستان بناب برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی برای رونمایی از برخی پروژه های فناورانه و عمرانی به آذربایجان شرقی سفر کرد

اسلامی برای رونمایی از برخی پروژه های فناورانه و عمرانی به آذربایجان شرقی سفر کرد