مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-04اقتصادي

1425 کارخانه شالیکوبی در گیلان فعالند


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان،با اشاره به فعالیت یک هزار و 425 کارخانه شالیکوبی در گیلان، گفت: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی ها 2 هزار و 200 تومان اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، قاسم جوادزاده معاون توسعه ی بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد برنجکوبی در این استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر فعالیت کارخانه های برنجکوبی با قدرت در حال انجام است، اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت و شروع بکار کارخانجات شالیکوبی در گیلان، از سه هفته ی پیش طرح نظارت بر فعالیت کارخانجات شالیکوبی آغاز شده و تا پایان کار تبدیل شلتوک به برنج سفید در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

وی با اشاره به جزییات نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی ها، گفت: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی ها 2 هزار و 200 تومان اعلام شده و این نرخ بر اساس مصوبه تاریخ 28 تیرماه 1402 ستاد تنظیم بازار گیلان تعیین و ابلاغ شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از فعالیت بیش از یک هزار کارخانه برنجکوبی در این استان خبر داد و افزود: در حال حاضر هزار و 425 کارخانه ی شالیکوبی در گیلان فعالند که از این تعداد 350


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1425 کارخانه شالیکوبی در گیلان فعالند

1425 کارخانه شالیکوبی در گیلان فعالند