مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-25سياسي

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست


امام جمعه قم با بیان اینکه دولت سیزدهم به جای معطل چراغ سبز غرب ماندن به دنبال دیپلماسی عزتمندانه است، گفت: دولت دنیا را محدود به آمریکا و غرب نمی داند و با عضویت در بریکس به دنبال تعامل و تجارت با قدرت های اقتصادی نوظهور و مبادلات غیر دلاری و حذف دلار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با بیان اینکه فرج و گشایش الهی در پرتو رعایت تقوای الهی به دست می آید، اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم که تقوای الهی را معیار خود قرار دهیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف زندگی موفق باشیم.

وی با اشاره به ویژگی های منافقان عنوان کرد: این افراد با توبه به درگاه الهی می توانند خود را از گروه کافران جدا کرده و عاقبت بخیر شوند.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: زمانی که فردی به حالت کافر از این دنیا برود دیگر نمی تواند به ایمان برسد و زمانی هم فردی با ایمان از این دنیا برود در آن دنیا نیز تا پایان، پاداش ایمان خود را خواهد دید.

وی اضافه کرد: شخصی از امام حسن مجتبی(ع) سئوال که ماهیت ترسویی چیست و ایشان در پاسخ فرمودند ترسویی این است که انسان در برابر خودی ها جرأت دارد، داد و فریاد می کند اما در برابر دشمن ضعیف است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست

آیت الله سعیدی: دولت سیزدهم معطل چراغ سبز غرب نیست