مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 02:452023-09-11بين الملل

تاکید امیرعبداللهیان بر تسریع در اجرای توافق امنیتی ایران و عراق


وزیر امور خارجه ایران، روز دوشنبه 20 شهریورماه، در دیدار «بافل طالبانی» رییس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق و هیات همراه، از دولت و ملت عراق و مسئولان اقلیم کردستان در میزبانی از زوار اربعین حسینی قدردانی کرد.

- دیدار بافل طالبانی رییس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان در تهران وزیر امور خارجه ایران، روز دوشنبه 20 شهریورماه، در دیدار بافل طالبانی رییس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق و هیات همراه، از دولت و ملت عراق و مسئولان اقلیم کردستان در میزبانی از زوار اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان عراقی مستقل، شکوفا و آباد می باشد، نقش مرحوم جلال طالبانی را در عراق ستود و افزود: حضور تروریست ها در اقلیم کردستان و تحرکات آنان علیه امنیت ایران در تعارض با قانون اساسی عراق و مناسبات دوستانه فیمابین است هیچ طرفی نباید به امنیت همسایگان عراق آسیب برساند.

وی با اشاره به روابط مستحکم تهران و بغداد بر تسریع در اجرای توافق امنیتی دو کشور تاکید کرد.

دیدار بافل طالبانی رییس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان در تهران براساس اعلام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بافل طالبانی رییس اتحادیه میهنی کردستان عراق نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امیرعبداللهیان بر تسریع در اجرای توافق امنیتی ایران و عراق

تاکید امیرعبداللهیان بر تسریع در اجرای توافق امنیتی ایران و عراق