مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:412023-09-06اجتماعي

تازه ترین خبرها از شلمچه و چذابه در روز اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش کار خدمت رسانی به زوار آن حضرت در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان همچنان ادامه دارد.

زائران حضرت سیدالشهدا(ع) نیز از مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان همچنان در رفت و آمد هستند که درصد بالایی از آنها از سفر کربلا بازگشتند و به به وطن خود غزیمت می کنند.

تامین برق 185 موکب در اهواز عبدالحمید عباس شیاری مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز درباره خدمات ارائه شده در ایام اربعین اظهار کرد: هر ساله همزمان با فرارسیدن ماه های محرم و صفر طبق درخواست موکب داران در شهرستان های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و شهر الهایی این شرکت اقدام به تامین برق و اصلاح روشنایی در مسیرهای اصلی و کندرو مجاور مواکب می کند.

وی ادامه داد: در راستای افزایش روشنایی مسیرهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه گروه های عملیاتی روشنایی در امور توزیع های شهرستانهای باوی، حمیدیه، کارون و شهر الهایی مسیرهای اهواز به اندیمشک، اهواز به ماهشهر، اهواز به شوشتر، اهواز به آبادان و اهواز به خرمشهر اقدام به تعویض و اصلاح تعداد 2 هزار و 435 متعلقات چراغ لاک پشتی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبرها از شلمچه و چذابه در روز اربعین

تازه ترین خبرها از شلمچه و چذابه در روز اربعین