مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-20اقتصادي

هشدار لهستان به کی یف: کالاهای اوکراینی بیشتری را تحریم می کنیم


نخست وزیر لهستان روز چهارشنبه هشدار داد در صورتی که کی یف به توسعه درگیری در بخش کشاورزی ادامه دهد، لیست کالاهای ممنوعه وارداتی از اوکراین بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماتیوس موراویتسکی نخست وزیر لهستان هشدار داد در صورتی که کی یف به ادامه توسعه درگیری در بخش کشاورزی ادامه دهد، با پیامدهایی مواجه خواهد شد.

نخست وزیر لهستان گفت: به مقامات اوکراینی هشدار می دهم اگر درگیری تشدید یابد، محصولات بیشتری را به لیست کالاهای ممنوعه وارداتی به لهستان اضافه خواهیم کرد .

پیشتر تاراس کاتچکا وزیر اقتصاد اوکراین اعلام کرده بود که احتمالا واردات تعداد مشخصی از محصولات کشاورزی از لهستان ممنوع اعلام شود و این اقدام در واکنش به تمدید ممنوعیت واردات غلات اوکراین اتخاذ می شود.

  از سوی دیگر، رابرت تیلوس وزیر کشاورزی و توسعه روستایی لهستان نیز گفت: ورشو با این اقدامات اوکراین سازگار خواهد شد چون محصولاتی که به اوکراین صادر می شوند حداقل هستند اما معلوم نیست که آیا اوکراین بتواند خود را سازگار کند .

وزارت اقتصاد اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل ممنوعیت واردات محصولات اوکراینی، از سه کشور لهستان، مجارستان و اسلواکی در سازمان تجارت جهانی شکایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار لهستان به کی یف: کالاهای اوکراینی بیشتری را تحریم می کنیم

هشدار لهستان به کی یف: کالاهای اوکراینی بیشتری را تحریم می کنیم