مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-17سياسي

برگزاری اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه هنرهای ملی و آیینی


رییس مرکز تخصصی هنرهای ملی و آیینی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز اول مسابقه استعدادیابی «آینده در آیینه» در حال برگزاری است، گفت: این مسابقه در فاز نخست با موضوعات مربوط به آیین های سوگواری و فا دوم با موضوعات مرتبط با آیین های سرور و شادمانی برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس مرکز تخصصی هنرهای ملی و آیینی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز اول مسابقه استعدادیابی آینده در آیینه در حال برگزاری است، گفت: این مسابقه در فاز نخست با موضوعات مربوط به آیین های سوگواری و فا دوم با موضوعات مرتبط با آیین های سرور و شادمانی برگزار می شود.

منصور قربانی در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه فاز اول مسابقه استعدادیابی آینده در آیینه در 3 مرحله حال برگزاری است، اظهار کرد: در مرحله اول 163 نفر شرکت کننده از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که 86 نفر از آن ها انتخاب و به مرحله دوم راه پیدا کردند.

پس ازآن نیز با انتخاب داوران حدود 20 تا 40 نفر به مرحله نهایی و اختتامیه راه پیدا خواهند کرد.

این نکته شایان ذکر است که در این دوره از مسابقه از داوران آشنا و متخصص با حوزه آیین ها استفاده شده که با موضوع سوگواری مرتبط و از بهترین های کشور در حوزه نقالی و شبیه خوانی به شمار می روند، از بین این داوران، 3 نفر از خارج از اصفهان و 2 داور نیز از اصفهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه هنرهای ملی و آیینی

برگزاری اولین مسابقه استعدادیابی در حوزه هنرهای ملی و آیینی