مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-29اقتصادي

54 پروژه عمرانی اقتصادی در آشتیان افتتاح و کلنگ زنی شد


در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، 53 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی یک پروژه آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، 53 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی یک پروژه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پروژه ها با صرف 4099 میلیارد ریال اعتبار، برای 470 نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می کنند.

از تعداد کل طرح های هفته دولت در شهرستان آشتیان، 52 پروژه با مجموع اعتبار 1039 میلیارد ریال در حوزه عمرانی و دو پروژه با اعتبار 3060 میلیارد ریال، اقتصادی است.

بر اساس این گزارش، در سفر به آشتیان، 10 واحد تکمیل شده طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شد.

این واحدها براساس تکالیف بنیاد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر به صورت واگذاری زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط و با استفاده از تسهیلات و مشارکت متقاضی ساخته شده است.

فرزاد مخلص الائمه استانداری مرکزی، در آیین تحویل این واحدهای مسکونی اظهار کرد: الحاق بالغ بر 100 هکتار از اراضی دولتی و خصوصی به محدوده شهر آشتیان یک رویداد بی سابقه است که سال ها در ابعادی کمتر از آنچه اتفاق افتاد، مورد مطالبه مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 پروژه عمرانی اقتصادی در آشتیان افتتاح و کلنگ زنی شد

54 پروژه عمرانی اقتصادی در آشتیان افتتاح و کلنگ زنی شد