مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-27سياسي

امیر صباحی فرد: دستاوردهای جدید پدافند هوایی ارتش بزودی رونمایی می شوند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: ما امسال به مناسبت دهم شهریورماه روز پدافند هوایی ارتش از دستاوردهای جنگالی و پهپادی جدید رونمایی می کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (یکشنبه، 5 شهریورماه) در نشست خبری به مناسبت 10 شهریور روز نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: پدافند هوایی با تدبیر فرماندهی معظم کل قوا تشکیل شد و این تدبیر منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور ما شد.

وی با اشاره به رشادت های پدافند هوایی ارتش در دفاع مقدس، افزود: جنگ در شرایطی بر ملت شریف ایران اسلامی تحمیل شد که خیال میکردند به دلیل تحولات کشور و نوپایی انقلاب می توانند به اهداف پلید خود برسند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در حوزه های مختلف از جمله پدافند هوایی توانستند معادلات را تغییر دهند و همرزمان ما در پدافند هوایی ارتش توانستند بیش از 600 جنگنده دشمن بعثی را ساقط کنند.

وی در تشریح پدافند هوایی ارتش در دفاع مقدس، تاکید کرد: رژیم بعث عراق در آغاز جنگ چیزی حدود 350 فروند هواپیمای جنگنده داشت و با این که پدافند هوایی ارتش بیش از 600 فروند جنگنده بعثی را ساقط کرد باز هم در پایان جنگ آن ها بیش از 900 جنگند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: دستاوردهای جدید پدافند هوایی ارتش بزودی رونمایی می شوند

امیر صباحی فرد: دستاوردهای جدید پدافند هوایی ارتش بزودی رونمایی می شوند