مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:402023-08-25اقتصادي

پلمب حدود 3 هزار مشاور املاک متخلف/ 8 میلیون مستاجر در کشور وجود دارد


مُهِلی نماینده وزارت راه و شهرسازی گفت: در یک ماه گذشته از 32 هزار مشاور املاک کشور بازدید شد که از این شمار دو هزار و 986 واحد صنفی متخلف پلمب و بیش از 134 میلیارد و نهصد میلیون تومان جریمه شدند.

- جی پلاس؛ تسنیم نوشت: نماینده وزیر راه و شهرسازی،با اشاره به آغاز روند کاهش قیمت مسکن در کشور گفت: از 15 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای عملیات میدانی ساماندهی مشاوران املاک، شناسایی خانه های خالی از سکنه و وام های ودیعه، مسکن قیمت مسکن در تهران و دیگر استان ها کاهش یافت.

علیرضا مُهِلی در حاشیه بازدید از صنف مشاوران املاک بندرعباس اظهار کرد: طبق مصوبه هفتمین نشست شورای عالی مسکن و تاکید رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ساماندهی بازار مسکن توسط کارگروه تنظیم بازار مسکن کلید خورد و این کار ابتدا از شهرهای جدید پردیس، پرند و هشتگرد آغاز شده است.

نماینده وزارت راه و شهرسازی افزود: در یک ماه گذشته از 32 هزار مشاور املاک کشور بازدید شد که از این شمار دو هزار و 986 واحد صنفی متخلف پلمب و بیش از 134 میلیارد و نهصد میلیون تومان جریمه شدند.

این مقام مسئول اشاره کرد: بیشترین تخلف ها شامل نداشتن پروانه کسب، درج نکردن نرخ نامه، گران فروشی و سوداگری در اخذ کمیسیون اجاره بها یا مبایعه نامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب حدود 3 هزار مشاور املاک متخلف/ 8 میلیون مستاجر در کشور وجود دارد

پلمب حدود 3 هزار مشاور املاک متخلف/ 8 میلیون مستاجر در کشور وجود دارد