مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-29سياسي

مهمترین اولویت ما پایداری تولید در فصل زمستان است


مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: پایداری تولید در فصل زمستان، مهم ترین اولویت مجتمع پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: پایداری تولید در فصل زمستان، مهم ترین اولویت مجتمع پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس است.

یحیی فیضی عنوان کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان تنها مجتمع پالایشی گاز در حوزه شمال و شمال شرق کشور از جایگاه راهبردی و مهمی در تولید انرژی برخوردار است.

وی اظهار کرد: امروزه صنعت گاز به عنوان یک صنعت راهبردی و تأثیرگذار در امنیت و اقتصاد کشور محسوب می شود و خدمت رسانی به هم وطنان و پایداری تولید در فصل زمستان مهم ترین اولویت این مجتمع است.

فیضی تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم در صنعت گاز و توجه به موضوع محرومیت در مناطق مرزی، گام های مؤثری در حوزه مسئولیت های اجتماعی در شهرستان سرخس و روستاهای مجاور پالایشگاه و اشتغال آفرینی برای جوانان منطقه با حمایت از شرکت های دانش بنیان از سوی پالایشگاه انجام شده است که اشتغال زایی برای 150 نفر در بخش کارخانه های محصولات گوگردی بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اولویت ما پایداری تولید در فصل زمستان است

مهمترین اولویت ما پایداری تولید در فصل زمستان است