مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:362023-08-26اقتصادي

مادرانه های پزشک دهه هفتادی با 3 فرزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پیری جمعیت معضلی است که این روزها بحثش حسابی داغ شده و خطر کم شدن جمعیت جوان خودنمایی می کند.

یکی از هشتگ های پربازدید شبکه های اجتماعی نیز امروزه به فرزندآوری تعلق گرفته و کم و بیش با سایر ترندها و چالش ها رقابت می کند.

برخی از مزیت ها و برکات تعداد زیاد فرزندان می گویند و برخی حتی حوصله نگهداری از یک فرزند را هم ندارند.

عده ای مسائل و مشکلات اقتصادی را بهانه می کنند و عده ای دیگر معتقدند خداوند روزی رسان است و رزق و برکات فراوانی همراه با بچه نصیب پدر و مادر می کند.

همه این اختلاف نظرها و اما و اگرها ذهنم را به خود مشغول کرده بود که از یکی از دوستانم درباره خانواده 5 نفره ای شنیدم که مادر آن خانواده یک بانوی دهه هفتادی و علاوه بر مادر بودن یک پزشک موفق نیز بود.

مادر جوانی که علاوه بر تمام کردن رسالت مادری با تلاش و مدیریت مناسب؛ علاقه شخصی اش را نیز دنبال کرده است، بعد از شنیدن این اطلاعات کنجکاو شدم بیشتر با این بانوی جوان آشنا شوم و پاسخ سوالاتی که مدتها ذهنم را به خود مشغول کرده بود را پیدا کنم.

با او تماس گرفتم و منتظر ماندم تا پاسخ بدهد، پس از چند ثانیه خانمی با صدایی گرم و مهربان به من پاسخ داد، از صدای همهمه و خنده کودکان که از پشت تلفن به گوش می رسید مطمئن شدم درست تماس گرفته ام و پس از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادرانه های پزشک دهه هفتادی با 3 فرزند

مادرانه های پزشک دهه هفتادی با 3 فرزند