مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-20سياسي

سروری: اصلاح یارانه ها به نفع دهک های پایین امری مهم و لازم است


موضوع یارانه ها چه قبل و چه بعد از انقلاب به شیوه صحیح مدیریت نشده است اما در دولت فعلی و تلاش بسیار در حال اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پرویز سروری رییس شورای عالی استان ها در نشست هم اندیشی اعضای این شورا با علیرضا عسکریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جایگاه شورای عالی استان ها در قانون اساسی، گفت: یک فصل از قانون اساسی به موضوع شوراها پرداخته است و شورای عالی استان ها به عنوان بالاترین نهاد شورایی و پارلمان محلی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اگرچه بیشترین توجه به شوراها در این دوره توسط قوای سه گانه صورت گرفته است، اما هنوز تا رسیدن به قله مطالبات شورایی و جایگاه واقعی شوراها و آن چه مورد تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، فاصله داریم.

رییس شورای عالی استان ها در ادامه ضمن ارج نهادن به حضور دکتر عسکریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: این معاونت بیشترین تأثیر را در زندگی مردم به خصوص دهک های پایین دارد و حوزه مهمی محسوب می شود و در مسیر درست قرار گرفتن این معاونت می تواند، تأثیرات مهمی در زندگی مردم و بر اقتصاد کشور داشته باشد.

سروری در پایان به موضوع یارانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع یارانه ها چه قبل و چه بعد از انقلاب به شیوه صحیح مدیریت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: اصلاح یارانه ها به نفع دهک های پایین امری مهم و لازم است

سروری: اصلاح یارانه ها به نفع دهک های پایین امری مهم و لازم است