مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:402023-08-27سياسي

زیرگذر تقاطع خیابان شهید بهشتی با خیابان شورا ارومیه کلنگ زنی می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: احداث زیرگذر تقاطع شهید بهشتی-شورا بعد از تایید در شورای ترافیک شهرستان ارومیه و همچنین شورای ترافیک استان طی روزهای آینده کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی مصطفی زاده رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بررسی و تصویب احداث زیرگذر تقاطع خیابان شهید بهشتی با خیابان شورا در کمیسیون عمران و صحن شورای شهر اظهار داشت: لایحه احداث این زیرگذر که از سوی شهرداری ارائه شده بود در صحن شورا مطرح و با 9 رای مثبت اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب گردید که بعد از تایید در شورای ترافیک شهرستان ارومیه و همچنین شورای ترافیک استان آذربایجان غربی طی روزهای آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این زیرگذر بعد از مطالعه و پیشنهاد مشاور و بررسی جمیع جهات، از سمت خیابان عدالت به سمت خیابان شورا به طول 350 متر و عرض 18 متر  احداث می شود، افزود: عملیات ساخت این زیرگذر در طول 6 ماه توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا خواهد شد .

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه این زیرگذر در راستای گره گشایی ترافیکی از نقاط پر ترافیک شهر ارومیه احداث خواهد شد، افزود: ایجاد کریدورهای ترافیکی در مسیرهای شریانی اصلی عبور و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرگذر تقاطع خیابان شهید بهشتی با خیابان شورا ارومیه کلنگ زنی می شود

زیرگذر تقاطع خیابان شهید بهشتی با خیابان شورا ارومیه کلنگ زنی می شود