مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-08سياسي

وزیر کشور: باید با متخلفین صدور بدون اصول مجوزها برخورد شود


کسانی که مجوز داده یا تأیید کرده اند و بعد معلوم شده که یک ساختمان به هر دلیل شرایط لازم را نداشته است، می بایست با متخلفین اعم از مهندس ناظر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اوز باحضور وزیر کشور، استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و محلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات و همچنین ارائه خدمات بهتر به زلزله زدگان شهرستان اوز برگزار شد.

در این جلسه وزیر کشور برای حل مشکلات نیاز به همبستگی و همراهی دولت و ملت است، اظهار داشت: کسانی که مجوز داده یا تأیید کرده اند و بعد معلوم شده که یک ساختمان به هر دلیل شرایط لازم را نداشته است، می بایست با متخلفین اعم از مهندس ناظر، شهرداری، نظام مهندسی و غیره برخورد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد که بدانند اگر بدون اصول مجوزی داده یا تأیید کردند، باید پاسخگو باشند.

احمد وحیدی با تأکید بر اینکه می بایست با سرعت بیشتری برنامه های در دستور کار دنبال شود، افزود: با توجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، باید وضعیت خانواده ها مشخص شود.

وی خطاب به مسئولان با اشاره به اینکه اگر افرادی هستند که در حال حاضر جایی را ندارند و لازم است جایی را بگیرند، برای ودیعه مسکن پیش بینی لازم صورت گیرد، تصریح کرد: تعداد کانکس بیشتری نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: باید با متخلفین صدور بدون اصول مجوزها برخورد شود

وزیر کشور: باید با متخلفین صدور بدون اصول مجوزها برخورد شود