مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-03اقتصادي

توزیع بیش از 3 میلیارد دینار ارز اربعین در خراسان جنوبی


دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی گفت: در مجموع در بین 17 هزار و 66 نفر معادل 3 میلیارد و 31 میلیون و 325 هزار دینار تا پایان 9 شهریورماه ارز از شبکه بانکی استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی زرنگ، دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی امروز در شورای هماهنگی مدیران استانی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد که به مناسبت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: شبکه بانکی و بانکداری حرف اول را در اقتصاد کشور می زند.

  وی تصریح کرد: براساس آمار اقتصادی ارائه شده در استان بالغ بر 80 درصد تأمین بنگاه های اقتصادی توسط شبکه بانکی و پولی انجام می شود و کمتر به سمت بازار سرمایه در کشور حرکت شده و بانک محور بودن اقتصاد متأثر از نوع نگاهی بوده که اقتصاد کشور به شبکه بانکی دارد.

  دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شبکه بانکی و انتظارات خارج از توان شبکه بانکی و همچنین با وجود تمام خدمات مناسب و زحمات کارکنان این شبکه هجمه های فراوانی درباره شبکه بانکی وجود داشته است، افزود: کم و کاستی هایی در قوانین، نوع اجرا و نوع نگاهی که به شبکه بانکی حاکم شده سبب شده تا این تصور در جامعه و اذهان مردم شکل بگیرد که بانکی ها تافته جدا بافته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 3 میلیارد دینار ارز اربعین در خراسان جنوبی

توزیع بیش از 3 میلیارد دینار ارز اربعین در خراسان جنوبی